Benda penting yang harus buat

hey warga blogger :) sihat? apa khabar? dah makan? hahahha mcm apa pulak , hey korang blogger ni aku buat saja saja je tau kalau aku sunyi , aku bosan , aku sedih , aku happy blogger la my dairi , memang la x semua benda kita boleh kongsi kat laman sosial tpy blogger x pe bg aku kot. hermm now aku form 4 dan sekarang tengah cuti akhir tahun aku keje sambilan dekat kilang ubat nyamuk kat tempat aku ni , best la jugak sebab ada kawan kawan , mak bg so aku pon ape lg cuma ayah je , hahaha mule mule dye mcm x bagi aku keje sebab ntah tapi aku buat dono je , aku keje sebab dari sekarang la aku kene belajar semua , korang masa aku hidup ni la aku nak buat semua benda yang indah indah , angan angan aku , aku akan dapat pergi ke mekah bersama mak ayah sekeluarga , ya allah izinkan aku menjadi tetamu pada usia muda , dan kalau boleh kau ambil lah nyawa aku di tanah suci sekali , itu benda pertama tau benda ke dua , aku mengharapkan yang aku akan dapat sembayang berjemaah bersama sama ayah gan mak , kadang2 aku rasa nak menangis bile tngok wajah aku kat dalam cermin sebab aku ni lembab dalam islam, ya allah terok nye hambamu sorang ni , aku harap sangat dapat sembayang 5 waktu cukup bersama sama keluarga , izinkan aku juga ye ya allah , dan seterusnya aku nak bile aku dah berjaya dah ada kerjaya sendiri aku nak ubah semua pernampilan mak supaya x de orang nak ngutuk2 mak lagi , mak aku lawa , comel cuma maybe sbb pernampilan dye je kurang , x pe mak jangan risau yati akan tolong mak , dan jugak aku harap satu hari nanti aku dapat tengok wayang sama sama mak gan ayah sekeluarga sebab ayah sebuk x pernah ada masa untuk kami , hermmm mcm mana aku nak rapat kan hubungan aku dengan ayah mcm ayah gan anak anak yang lain , aku rindu ayah , aku sayang ayah , aku harap aku dapat gelak tawa bersama ayah , hermmm bile semua tu akan berlaku ye? aku perasan stat hubungan kami adik beradik dah x rapat dengan ayah stat ayah jadi kontraktor dan juga ada orang KETIGA, abis SPM aku cadang nak jadi drive ayah sekejap , ye la ayah makin lama dah berumor bawak kete x larat harapkan abang , ambik lesen pon tak nak , sementara nak tunggu panggilan study nty kalau dapat insyahallah , doa kan aku ye korang supaya aku boleh buat semua ni , AMIN

Tiada ulasan:

 
Copyright BYKHAIRUNIZATI Design by LEA