'tiba tiba cinta datang kepadaku'


hello KAR here, oke selamat petang korang, weii aku nak mintak pendapat, oke mcm ni aku suka kat seorang mamat ni, tapy dye bestie aku, hahhh aku x nak la sebab kan perasaan ni nanti rosak hubungan persahabatan kitaorang, patut ke aku terus kan perasaan suka aku ni kat dia atau lupa kan je, hermmm dye baik, hendsome, pandai, dari keturunan yang baik pulak tu, punya lama kitaorg kawan baru tahun ni aku perasan dia, hahahaha, aku selesa dengan dia, aku pon tak tahu kenapa, bila aku dengan dia tenung muka dia series aku rasa tenang je, mcm x de masalah yang berlaku , lagi satu aku suka bau minyak wangi dia, wangi je lepas hahhh malas nak ckap nty korang yg baca ni mesty ingat aku gila , sawan hahahaha dye selalu cite kat aku pasal someone *girl* memey la aku bg dye nasihat tpy dalam masa yang sama aku rasa nak bunuh je girl tu hahahahaha,JELESSSS tahu.kalau betul la kau tak perasan yang aku suka kau, tak pe la x kan aku nak bg tahu pulakkan ehh tapi tak salah kalau aku yg mulakan dulu, tapiiii hermmm entah la, dye selalu ade dengan aku klau aku ada masalah, bg semangat support aku, ambil berat pasal aku mungkin sebab tu jugak kot aku suka dia, ehhh tapi sebelom ni pon dye selalu support aku , tak pulak aku suka dia tahun ni pula 'tiba tiba cinta ia datang kepadaku' hahhh kan dah keluar lagu, hahahahha, k la sampai sini je kot daaaaa

Tiada ulasan:

 
Copyright BYKHAIRUNIZATI Design by LEA