22-2-2014


hey , tarikh tu dimana aku seharian menyambut hari jadi alep , pagi , sambung petang sambung malam , bersama sapa hahahaha








hahahaha bersama kaum adam tu la , hehehe , dia kawan baik aku dari kecik sampai la kebesar ni , tapi sabtu malam ahad tu time tu malam atas jalan aku gan linda dan dia sorang entah aku rasa macam ada satu cahaya tunjuk kan kat muka dia , siesly aku jadi aishhhh aku sebenarnya dah mula suka kan lan , dia BAIK , PANDAI , HENDSOME , semua ade , dulu maybe aku silap sebab tak terima dia , lagi pon time tu aku tak matang kot , dan aku tak tahu tentang perasaan bagai bagai ni , tapi malam tu aku rasa lain sangat , rasa dia la jodoh aku , entah la kenapa , aku rasa selesa dengan dia , maybe sebab dia dah lama kenal aku , aishhh entah la , tapi sekarang perasaan tu lain sangat lan berbeza walaupon aku pernah kapel tapi aku tak pernah ade perasaan suka dekat kau sekuat ni , sayang kat kau , aishhh aku cuma berharap jodoh aku adalah kau MOHD EIZLAN SHAH , siesly aku tak tahu kenapa , oke la abis lenjun baju aku kene air mata , sebab teringatkan lan kot , hahahha k la daaaa

Tiada ulasan:

 
Copyright BYKHAIRUNIZATI Design by LEA