AKU JANJI SPM 2014

SELESAI la aku janji spm hari ni kat sekolah , hermm rasa nak nangis sebab ayah tak datang, aku ingat ayah dapat datang rupanya tak benda yang sama berulang rulang kali berlaku mak jugak yg datang, ayahhh yati mohon untuk hari ni je hari lain tak pe la ayah tak nak bersama yati cuma hari ni je ayah datang sekolah yati, tapi korang bila aku tunggu tunggu sape datang rupanya mak jugak ayah tak de, mak cakap ayah bz, hermmm aku paham ayah memang sentiasa bz, tak pernah luangkan masa pon , aku bersumpah kalau ayah datang aku akan buat sampai aku dapat semua A, tapi sia sia je kan , ayah tak datang pon, kenapa korang? kenapa , kenapa kenapa??? aku cuma harapkan semangat dari ayah, mak memang selalu bg semangat tapi aku nak sangat sekali je ayah bg kata kata semangat kat aku, 1 ayat beberapa perkataan je ayah , sekali seumur hidup yati nak sangat rasa ayah bg kata kata semangat tu, yati bukan anak sulung anak ke tiga dari 4 adik beradik, akq mcm tu abg mcm tu yati pon ayah buat mcm tu, ayah ingat yati tak rasa ke sakitnya ayah ? yati rasa sangat sangat sangat sakit perit bila yati harapkan sesuatu tu yg mudah tapi x dapat, bila yati akan dapat kata kata semangat dry ayah?? bila ayah? bilaaaaaaa, ya allah kuatkan la hambamu ini berikan lah aku ketabahan untuk tempuh semua ni , beri kan la keputusan yang baik baik pade periksa akan datang ya allah, yati tak pernah rasa kasih sayang dry seorang ayah walaupon ayah ada, oke maybe ayah tak nak tunjuk kan sayang ayah pada anak anak tapi beri la sedikit kami merasa ayah , sedikit je ayah , bila tngok keluarga orang laen mesra dengan mak bapak ya allah bahagia tak terkata, dah la biar la benda dah jadi ayah tak dapat datang luang kan masa pasal aku kat sekolah, tak pe la ayah , yati doakan ayah berjaya dalam idup serpeti yang ayah ingin kan assalamualaikum

Tiada ulasan:

 
Copyright BYKHAIRUNIZATI Design by LEA