My Daddy hero


 hermmm actually aku rindu ayah , rindu sangat sangat , korang nak tahu tak ayah aku ni , MANJA SANGAT, manja tentang ape? nak tahu dia ni manja dalam semua benda, kalau korang nak tahu ayah aku ni tak pandai berdikari dia tak boleh buat sesuatu benda seorang diri , mesty ade yg tolong manja kan ayah aku, yati rindu ayah , hermmm kali terakhir aku cium ayah time dye nak pergi umrah bulan 2, hermmm 4.2.2014 tarikh tu la, hermmm luaran orang aku ni kaya , kaya sangat tapi dalaman aku ni MISKIN, MISKIN dari orang miskin tahu , MISKIN dengan kasih sayang seorang ayah, aku tak pernah rasa kasih sayang seorang ayah , tak pernahh , time kecik tu ade la time tadika je,luaran ayah seorang yang tegas, dalaman dia , dia baik , bila ayah terlampau bz dengan kerja di dunia aku rasa sakit sangat hati rasa nak marah carut semua ade, tpy aku sabar aku pikir buat ape nak marah dia , dia kerja nak bagi aku makan nak bayar yuran sekolah , tapi ayahhh yati sanggup buat semua kerja ayah, sanggup ayah , sebab yati nak ayah di samping yai, dekat dengan yati , beri semangat dekat yati, yati nak sangat kenal kan ayah kat semua kawan kawan yati sebab, dye org tak pernah tngok ayah , ayah terlampau sebuk kan , hermmm sampai ade yg ingat yati ni dah tak de ayah , hermmm ya allah kau bukak kan la hati ayah ku ya allah , agar dia dengar keluhan rindu dari anak nye ini , ayah tak pernah ambik tahu tentang kami adik beradik , ade duit ke, dah makan ke ape ke, yang dia tahu JANGAN CONTENG ARANG DI MUKA DIA maksud nya mcm jangan malu kan dia la oke normal la semua mak bapak x nak di malu kan , hermmm but aku rindu ayah , ayah ade dua keluarga , keluarga bini ke dua hermmm CERITA MELAYU MESTI AKAN ADA ORANG KE TIGA , aku memang tak boleh terima dari dia kawen sampai sekarang sampai aku mati aku tak kan terima , sebab perempuan tu tak tahu malu betul dah ambik hak orang buat muka tak bersalah , dia tak rasa bersalah ke ? tak paham aku hati perempuan mcm ni, aku teringin nak suap ayah , pelok ayah , sembang dengan ayah hermmm paling penting SOLAT JEMAAH sama sama pakai baju raya sama kaler ouhhh happy family, tpy dapat ke aku rasa semua tu masa aku hidup, dapat ke korang? ayah sebuk gan kerja mana la hermmm , aku nak sangat semayang berjemaah gan ayah , tapi tak dapat dapat sampai sekrang aku dah form 5 , aku nak rasa mcm keluarga lain , anak gan ayah ibarat kawan , hermmmm ayahh tolong la paham yati bg yati semangat ayah , ayah terlampau sebuk gan duit kat dunia ni sebuk cari kerja , cari mutiara di dunia ayah tak sedar ke mutiara ayah depan mata ayah , kami ayah kami adik beradik mutiara ayah , ayahhh tolong la sekali je sekali je hadir dalam apa apa ceramah kat sekolah yati , duduk di sebelah yati , sekali je ayah , ayah yati sayang ayah , sayang sangat sangat , ayah la ayah kami , ayah la hero kami , ayah la segala galanya buat kami , i love you ayah , 

Tiada ulasan:

 
Copyright BYKHAIRUNIZATI Design by LEA