16 MEI - HAPPY TEACHER'S DAY

terima kasih tak terbalas pada cikgu cikgu yang pernah mengajar saya dari kecik sampai ke hari ini, pada cikgu cikgu yang pernah saya sakiti maafkan semua kesilapan saya cikgu, tanpa cikgu saya tak akan boleh mengira, tanpa cikgu saya tak akan boleh membaca, tanpa cikgu saya tak akan boleh mengenal nombo dah huruf tanpa cikgu saya tak akan berjaya pengorbanan cikgu , kesabaran cikgu waktu mengajar saya tidak dapat saya bayang kan , saya seorang yang degil, tidak mahu mendengar kata, permalas, melawan , maaf kan kesilapan saya waktu dahulu cikgu, cikgu saya akan bangun dan berusaha membalas semua pengorbanan cikgu jasa cikgu dengan kerjayaan yang akan saya perolehi suatu hari, cikgu yang telah mengajar saya erti hidup , saya yang telah banyak mengajar saya, sekian terima kasih pada cikgu cikgu yang mengajar saya dari TADIKA KEMAS , SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAN AIR KUNING , DAN SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN AIR KUNING,  terima kasih cikgu, selamat hari guru buat semua cikgu yang berada di dunia HAPPY TEACHER'S DAY'S

Tiada ulasan:

 
Copyright BYKHAIRUNIZATI Design by LEA