Muhammad eizlan shah bin zamzure

hello korang, kar here oke topik besar untuk malam ni adalah tentang seorang kaum adam ye, oke korang pembaca blogger ni yang mengenali boy tu tolong bagi tahu dia 'aku sayang kau la bodoh babi celaka, semua tu, ko tak perasan ke aku suka kau, eeee bodohhhh bongokkk, lan aku x nak gadoh gan kau sebab aku syg ko, aku x larat nak gadoh gan ko dan aku x boleh gdoh gan ko so please jgan cari gadoh gan aku atau pon bergadoh gan aku faham tak setannnnnnnnnn, ' bengang gile aku kot gan laki ni dia suka aku , oke aku pon suka dia tapi masalah sekarangnya aku tak boleh TERIMA dia sebab aku lemah dalam pelajaran aku nak fokus yg dia bodoh bangan x paham dah kenapa la, sakit nye hati aku gan kau sayang , sayang ku eizlan , kan aku dah cakap aku nak berjaya nak beli superbike bawak kau jalan jalan, sayang if aku dah berjaya nanti aku sendiri akan melamar kau aku sendiri akan bawak kau g akad nikah naik superbike aku, tolong la support aku, kau selalu support aku bg aku semangat ajar aku, tpy kalau kita sik gadohhh je ade je benda x kene kau pulak emo je gan aku, aishhhh aku rasa kita tak payah berkawan lagi lepas ni sebab ko mesty badmood sebab aku kan, heeeee aku x suke kau badmood , kau sedih , aku x sukeeeeeeeeeee.lan aku tak tahu sama ada kau dapat atau tak mesej dari aku tu, hermm stat ko bg surat tu dan aku x balas ape ape kita langsung x rapat, dah berenggan, ape je yg aku ckap semua tak kene bagi ko, buat kan ko terus sentap , emo, marah aku, ya allah ni ke ujian bagi aku, lan aku rindu kan sangat sangat, ape pobn terjadi aku tetap sayang kau lan, mcm mana aku nak berdepan gan ko kalau kita bergaduh je, tuesyen ade ko sekolah ade ko study group ade ko, aku x de semangat langsung kalau macam ni, next week exam, yang kita tetap mcm ni, ko x abes abes nak ngelak dri aku, rileks dah la aku pon biasa je ko pulak mcm hermmm, kan aku dah cakap kat atas tu aku akan terima kau but not now, tpy you not understand, so what I can do? nothing right, hermmm, aku rindu ko, rindu sangat sangat, tolong la paham aku untuk kali ni je lan, k la smpai sini je kot, 

Tiada ulasan:

 
Copyright BYKHAIRUNIZATI Design by LEA