MAYBE BALASAN


hye selamat malam , hermmm bosan kan koranggg aq nak cite ni aq ni kan dulu suke buat CERITA , MENGUTUK , MEMBURUKAN tentang orang , skarang dalam slow slow aku x nak semua aq x nak cerita keburukan org , fitnah orang , ngutuk org , pulaukan orang , bencikan org , cukop la selama ni aq buat JAHAT , PAHALA x seberapa boleh dikira , tpy DOSA masyahallah , hermmm aq ase sekarang aku tak perlu nak MENGUTUK , MEMBURUKAN , MENFITNAH tentang org laen sbb balasan nya aku dah pon TERIMA , mulot aq ni maen lepas je , aq nak orang suka bergaul dengan aq , hermmm korang ade ke org macam aq ni mesty x de kan aku la paling terok dalam dunia ni, ,dalam sehari x ngutuk x ngumpat x sah. .kawan2 perempuan dalam kelas dah PULAUkan aq aq nak berubah sebab kan aq dah terima banyak teguran dari kawan kawan laki aku , dan kawan kawan perempuan yang lain , dan sekarang aku akan cuba untuk x ngumpat x ngutuk memburukan org lain , yang nak pulaukan aq tu it's oke terus kan sebab aq terima pengajaran tu semua, ,g pon korang dah ade kawan baru kan , hehehhhehe pergi je , , aq akan jadi seorang yang BARU, , doa kan ye kata kata aq ni bukan sekadar HIASAN tapi PERUBAHAN YANG BAIK, , bye selamat malam

Tiada ulasan:

 
Copyright BYKHAIRUNIZATI Design by LEA