SAHABAT ATAU KAWAN ? mana satu ni

hermmm korang mesty pelik knape topik aku SAHABAT ATAU KAWAN , korang aq tersedar mana satu sahabat mana satu kawan , kawan aku ramai tapi semua nya tak ikhlas , lagi bagus ade musuh yang mengaku dyeorg x suke kan kita dari ade kawan yang sering berpura pura , alhamdulillah aku masih bernafas dn diberi perluang untuk berubah , sekarang aku tengah perbaikinya pada yang baca doa kan saya KHAIRUNIZATI BINTI ABDUL RAHMAN berubah menjadi seorang insan yg disukai allah doa kan saya wahai sahabat sahabat islam dan semua yang pembaca blogger ni , korang kita nak nangis bile tngok alip  kena buli dengan dak kelas , kite selesa kawan dengan alip berbanding budak laki yg laen , sama jugak dengan lan , dua org insan kaum adam ni banyak beri pertolongan bukan dngan cara DUIT, MAKANAN atau apa2 tapi dengan beri semangat , ya allah bersyukur nya aq kerana kau memperkenal kan dan mempertemukan aku dengan dua org insan kaum adam ni, tanpa dyeorg kedua ni sape lah aku untuk terus kan lagi kesungguhan aq ibu dan ayah sah sah org pertama SAHABAT ni la yg tolong kata seorang abang di twitter nama nya ZAIN WALSON - sahabat ialah orang yang sanggup terjun ke neraka untuk menyelamatkan kamu sekiranya kamu jatuh kedalamnya-  hahhh itu kata abang tu ni kata aku , -seorang sahabat tak akan membiarkan kawannya terus tersungkur atau teros gagal dalam hidup malah seorang sahabat sanggup menghulurkan tangan untuk membangunkan kita supaya berdiri semula , hermmm lan banyak beri aq nasihat supaya rajin belajar , solat jangan tinggal , kuat kan semangat jangan kuang aja gan cikgu x tahu apa2 tanye , tu lan walaupon berbeza kelas dye tetap anggb aq satu kelas dengan nya , ni ALIP dye bnyak beri semangat klau aq ade masalah , kami sering berkongsi masalah dan pendapat, , sbb tu la aq sedih bile tngok org buli alip aq x suke , aq selesa berkawan dengan dyeorg, ,permulaan kami adalah dari seorang SAHABAT dan aku harapkan PENGAKHIRAN kami juga SAHABAT amin doa kan kami kekal menjadi seorang sahabat sejati, ,jika aq diberi perluanberjumpa dengan sahabat sahabat rasulullah ingin ku bertanya sebanyak mana lagi pengorbanan seorang sahabat, , terima kasih ya allah ,terima lan , alip , terima kasih mak ayah sekeluarga dan terima kasih pada abg twitter yg x dikenali ZAIN WALSON :) sy bnyak tersedar selepas RETWEET ayat abang tu , terima kasih jugak pada PEMBACA BLOGGER sampai salam saya pada umat umat dan sahabat sahabat perjuangan islam

Tiada ulasan:

 
Copyright BYKHAIRUNIZATI Design by LEA