YA ALLAH KAU AMPUNKAN LA HAMBA MU INI

 haiii korang kita jumpa lagi , korang aku tak tahu nak mula dari mana , aku tak tahu nak buat apa , aku nak mintak maaf dekat semua orang, yang mengenali aku , kawan kawan aku , semua orang la , aku banyak sangat wat masalah , wat hal , wat sakit hati , macam macam , ya allah izinkan la dan beranikan lah aku untuk memintak maaf dengan semua orang bukan melalui blogger ni , korang aq tak ingt gan sapa lagi aku pernah wat salah sebab banyak sangat , aku nak berubah , aku nak berubah , aku tak nak cakap je aku nak bukti kan , ya allah aku mengharapkan aku tak akan berhenti menyebut nama ALLAH ALLAH ALLAH dalam sehari , seehingga la ajal menjemputku ya allah , korang semua , aku ni seorang yang x tahu banyak sngat tentang agama , menyesal nye aku tak nak blaja ngaji , ponteng skolah ngaji , ya allah kau ampunilah aku ni , dosa yang aku lakukan pada ibuku sampai dia menitis air mata , makkk orang mintak maaf , setiap hari aku akan buat mak terasa dengan perangai aku , terok nye aku ni , aq x nak mak menangis sebab aku x sampai hati , tapi tu jugak yg aku buat , korang aku harap tak terlambat kan aku nak memperbetulkan semua kesalahan aku ?

Tiada ulasan:

 
Copyright BYKHAIRUNIZATI Design by LEA